Aan onze patiënten

Afspraken kunnen opnieuw in de praktijk doorgaan maar de wachttijd is opgelopen tot 3-4 maanden. Er wordt bij het maken van een afspraak dan ook voorrang gegeven aan patiënten die al gekend zijn in de praktijk.

Mails kunnen enkel nog dienen voor korte praktische vragen maar zullen niet meer gebruikt worden om een medische beslissing te nemen. Hiervoor zal een telefonisch of videoconsult ingepland worden.

Remgeld (deel dat patiënt zelf betaalt) bedraagt voor een videoconsult 4 euro (met verhoogde tegemoetkoming 1 euro) en voor een telefonisch consult 2 euro (met verhoogde tegemoetkoming 1 euro). Deze consulten op afstand zijn enkel bedoeld voor een kort medisch overleg maar zijn geen vervanging voor een consultatie in het kabinet. De betaling van het remgeld kan per overschrijving op het rekeningnummer

BE11 7340 0488 3048 op naam van dr. Boon Elizabet met vermelding van naam en voornaam.

Telefonische consulten of videoconsultaties kunnen enkel voor patiënten die in de praktijk gekend zijn.

Wij vragen nog steeds om in de praktijk een mondmasker te dragen en zeker tijdig naar de afspraak te komen.

We vragen u ook om niet naar de afspraak te komen indien u koorts heeft of dit in de afgelopen twee weken gehad heeft. Ook andere symptomen zoals hoesten, diarree of een ziek gevoel horen hierbij.

We verkiezen dat u alleen naar de afspraak komt tenzij dit niet mogelijk is.

Wanneer uw afspraak niet kan doorgaan, vragen we u om dit ten laatste 24 u voor de afspraak te laten weten zodat deze nog kan ingevuld worden door iemand die op de wachtlijst staat.

Bij niet of niet tijdig verwittigen zal een verzuimhonorarium aangerekend worden van 20 euro. Dit verzuimtarief is volledig ten last van patiënt.

Betalingen gebeuren bij voorkeur met Bancontact of kunnen elektronisch.


Wij danken u voor uw begrip.


Dr. Elizabet Boon, Kessel-Lo, 1 augustus 2022




{{ popup_title }}

{{ popup_close_text }}

x